Acordajul celest

13310425_933609583428527_401134269953666678_n

Mișcarea Sorilor Centrali, a galaxiilor, a universurilor și a sistemelor stelare, toate se bazează pe fundațiile ordinii și echilibrului cosmic. Se bazează pe aceleași Legi Cosmice Universale, în interiorul cărora am fost creați drept suflete care ocupă o formă fizică pe această planetă.

Pentru mine, ultimele ore au fost de integrare a imensei înțelegeri mai înalte, precum și de înțelegere a acesteia într-o formă energetică, căci lucrez cu energii cosmice și câmpuri energetice, și cu legile pe care se bazează.

În ultimii zece ani, mi-au fost prezentate treptat câmpuri energetice pline de viață și de o inteligență masivă, care constituie o componentă foarte importantă a structurilor pe care se bazează întreaga Creație.

Cu cât mi se arată mai multe, și înregistrez ceea ce descopăr, cu atât mai mult crește respectul înnăscut pentru Inima și Mintea Divine, pântecul Forței Creației, în care toate s-au format și au luat naștere. Privesc totul, cuprinsă de uimire și respect, și mi se arată din ce în ce mai multe, și nimic de sub bolta cerească nu mi se mai pare că este acolo la întâmplare.

Planul Divin l-a plasat acolo, în perfectă sincronicitate cu restul, armonizându-se într-o singură simfonie a Existenței Cosmice: viața respirându-se pe sine și creându-se prin sunet.
Pentru mine, minunea acestor timpuri este trezirea treptată a Mamei Pământ la întreaga sa forță și perfecțiune nemărginită, pentru care a fost creată, și în care se întoarce.

Aceasta vine și cu o reamintire din partea omenirii a ceea ce a fost înainte, și a ceea ce trebuie redobândit, conștientizat și implementat, astfel încât bazele Noii Ere de Aur să fie cât mai solide, și cu schimbări imense în inimă.
Sufletul Mamei Pământ se trezește din nou.
Sufletul omenirii este reactivat, pe măsură ce se crește în stări de conștiință mai înalte.

Pe atâtea niveluri, am uitat să comunicăm cu sunetul plin de viață al pământului, însăși muzica, armonia muzicii cosmice a sferelor. Am uitat să folosim limbajul de lumină, și sunetul din acesta. Am uitat că reverberăm pe aceleași bande de frecvență ca și restul cosmosului, și că sufletele noastre cântă însăși Armonicele Divine ale Luminii, Iubirii și Sunetului.

Cu toate acestea, aici există multiple straturi de înțeles ascuns.
Personal, ca să pot face munca energetică pe care sunt chemată să o fac, trebuie să mă acordez la propriu la vibrațiile și frecvențele energiilor și câmpurilor energetice cu care lucrez. Dacă nu mă acordez, atunci nu pot cânta cu frecvențele pământului. Folosesc o metaforă aici, căci îmi aintește de o orchestră simfonică. Înainte de o reprezentație, își acordează toate instrumentele, ca să fie pe aceeași notă.

Dacă un singur instrument nu este acordat, este afectat întreg sunetul colectiv.
Auzul meu este atât de fin, încât atunci când cineva nu cântă armonios sau un instrument nu este acordat, impulsul meu este de a-mi acoperi urechile pentru a mă proteja de sunetul deranjat. Ceva din mine reacționeză imediat la interferența creată în câmpul energetic emis de către sunet.

Înțelegeți acum că întreg Pământul este ca un imens instrument celest, și este acordat cosmic. Vibrează la o anumită octavă de acorduri celeste, și prin urmare, frecvența ei vibrează pe acest acord. Așa cum sufletul are un acord tonal unic la care vibrează, și este pe deplin activat atunci când aude acel acord cântat cu vocea sau la un instrument.

Prin urmare, Pământul este acordat la sistemul solar, la galaxia de origine și la Soarele Central din care a luat naștere. Nu vorbesc aici de planeta pe care o cunoaștem drept Soare, ci de Sorii Centrali, care reverberează prin cosmos și se sincronizează la sunetele muzicii celeste ale sferelor.
Am devoltat un respect enorm față de măreția Omni versului și a modului în care vibrează cu forțele energetice. În Germania, există un singur sunet pentru întreg Omni versul: DAS ALL!
Cu alte cuvinte, Totul e Tot. Totul vibrează la Sunetul a Tot! Totul învăluie Totul.

Vom începe să reacționăm din ce în ce mai mult la sunet, în orice formă, pe măsură ce au loc schimbări masive de influxuri energetice, și suntem acordați la acorduri cu mult mai înalte, amplificate de frecvențele în creștere ale planetei Pământ. Ea este acordată la frecvența orginală a sunetului pentru care a fost creată.

Ceva din profunzimea ființei noastre va începe să simtă schimbarea vibrațională, pe măsură ce totul devine mai puțin dens și solid. Formele foarte solide, dense și încete se vor topi.
De aceea, este foarte important să fim foarte selectivi la ce muzică alegem să ne acordăm. Cei care ați beneficiat de Citiri ale sufletului și Citiri ale Flăcării Gemene din partea mea – folosiți-vă acordul tonal. Cântați-l, incantați-l și ascultați-l. Bolurile cântătoare de cristal sunt un instrument minunat de acordare la sunetele sufletului și la cele ale pământului. La fel sunt și gongurile, și instrumentele care vibrează: vioara, harpa, lăuta, chitara, etc. Vibrația corzilor reverberează energie. Sufletul vibrează la cea mai înalt posibilă transmisiune de frecvență a acelui sunet care reverberează.

Cu toții știm că sunetul apei calmează și alină spiritul. De-a lungul activității mele cu energiile și cu câmpurile energetice, am înțeles anumite concepte ale sistemelor de acordaj ale pământului, și am început să înțeleg cum cei din vechime știau să folosească anumite locuri de pe planetă pentru a se acorda pe sine și întreaga lor civilizație în moduri extrem de puternice.
Întreg cosmosul se mută acum în vibrațiile mai înalte ale vibrațiilor noi, ale corzilor și octavelor de sunet (avem o capacitate foarte primitivă de acordare la sunet și la muzică, întrucât am pierdut trei sferturi din capacitatea noastră de auz a frecvențelor sunetului, odată cu căderea Atlantidei).

Prin urmare, vom fi supuși unor îmbunătățiri, împreună cu planeta Pământ, pentru a ne acorda cosmic la benzi de frecvență mult mai înalte.

Unii muzicieni se vor acorda din ce în ce mai mult, și vor aduce asta și umanității, într-o manieră care va duce la activarea auzului superior și a acordării umanității, în următorii 50 de ani.
Sunt atât de inspirată de acestea, încât atunci când mă acordez cu întreg corpul, celulele corpului încep să vibreze.
Are loc o imensă Renaștere a capacității umane de înțelegere.
Acordați-vă!

Sursă

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

