Preaiubite Tată/Mamă Dumnezeu,

46814_g16_1jpg.jpg

Iartă-mă, te rog, pentru toate dățile în care i-am judecat pe ceilalți și pe mine, în care am condamnat, criticat, ostracizat, crucificat, ars, urât, și pentru orice altceva am mai greșit, în viața asta sau în orice altă viață, din toate existențele și universurile paralele.
Înțelegerea mea a fost limitată. Nu puteam vedea prin ochii mei atotștiutori și atotvăzători, și mi-am închis inima și energiile iubirii. Înțeleg că atât cât i-am judecat pe ceilalți – m-am judecat pe mine, și am uitat să mă întorc în starea de iubire necondiționată.
Fie ca eu să îi iert pe ceilalți pentru toate dățile în care m-au judecat și condamnat, criticat, ostracizat, crucificat, ars, urât, și orice altceva, din această viață și din orice altă viață și vieți și universuri paralele.
Îmi ofer mie și celorlați iertare și grație divină, și cer același lucru din partea Divinității și a celorlalți: mulțumesc fiecăruia în parte pentru toate lecțiile pe care mi le-au arătat, și pentru întoarcerea la starea pură de iubire necondiționată .
Căci în afară de Iubire, totul este iluzie.
În imensele câmpuri energetice de iubire cosmică, iubirea este constantă, tot timpul prezentă, fără sfârșit, și izvorăște mereu – ea există de-a pururi.
Ea se află în ochiul cunoașterii interioare. Ea este ochiul cunoașterii interioare.
Se află în prezența atotștiutoare a Divinității din suflet. Iubirea este.
Fie ca eu să-mi amintesc asta în toate clipele vieții mele, atunci când vălurile iluziei și amneziei încearcă să îmi acopere vederea interioară și exterioară, și când iluzia încearcă să mă orbească.
Te rog, ajută-mă să mă întorc la cea mai pură stare de inocență , care sunt eu, ajută-mă să știu cu ochii atotștiutori, să văd cu ochii atotvăzători, cu inima și sufletul atotiubitor din mine, din tine, din tot ceea ce este.

Sursă

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

