Manifestarea drumului în viață

10452387_788314851243866_2618500733195748876_n

Dragi inimi prețioase, iată o rugăciune care să vă manifeste drumul în viață:

„Eu sunt prezența EU SUNT, și sunt Una cu prezența EU SUNT a întregii omeniri. Înaintez ca o singură respirație, o singura bătaie de inimă, o singură energie, vibrație și conștiință de Iubire Divină pură.

Pe măsură ce chem această asctivitate de lumină pentru mine, o chem în numele fiecărei persoane de pe Pământ care se află în perfectă aliniere cu Planul său Divin, și cu binele cel mai înalt al tuturor.

Sunt învăluit în nou-activatele Flăcări Triple Cristaline, Solare, Nemuritoare și Victorioase de dimensiunea a 5-a. Prin intermediul acestui Foc Sacru, Eu Sunt întreaga expresie a prezenței mele EU SUNT, aici și acum , în lumea materială.

Îmi afirm acum Calea în viață
Îmi amintesc cine sunt, și mă iubesc și mă respect în calitate de Copil Preaiubit al lui Dumnezeu. Sunt învăluit în protecția invincibilă a Luminii și Iubirii lui Dumnezeu, în timp ce călătoresc prin toate experiențele mele Pământești.

Manifest perfecțiunea în corpul meu fizic, eteric, mental și emoțional. Sunt de o sănătate vibrantă și o tinerețe veșnică. Iubirea Divină curge constant prin Flacăra Inimii mele. Creez relații minunate, pline de iubire, în toate aspectele vieții mele.

Îmi împlinesc Scopul Divin și motivul pentru care Sunt. Sunt răsplătit financiar și creativ la locul de muncă. Zi de zi, sunt deschis și receptiv la fluxul infinit al Prosperității lui Dumnezeu. Sunt liber din punct de vedere financiar!

Îmi ating cel mai înalt Potențial Divin, în toate experiențele mele ca fiu sau fiică, bărbat sau femeie, soț sau soție, tată sau mamă, bunic sau bunică, rudă, prieten, coleg, învățător, deschizător de drumuri, supraveghetor al Pământului, Lucrător de Lumină, și co-creator al Raiului pe Pământ.

Sunt un model al Vieții de Familie Divine, inclusiv al Familiei Omenirii. Inima mea este poarta deschisă prin care curge Lumina Infinită a Iubirii Divine a lui Dumnezeu, Pacea Eternă, Prosperitatea, Înțelepciunea, Iluminarea, Armonia, Echilibrul, Fericirea și Bucuria deplină.

Prin gândurile, sentimentele, cuvintele, acțiunile, amintirile și credințele mele, Eu Sunt un exemplu viu al Iubirii Divine, Adevărului, Integrității, Sincerității, Toleranței, Acceptării și Respectului pentru Întreaga Viață.

Comunic deschis și sincer cu fiecare persoană cu care intru în contact. Sunt un ascultător atent și plin de compasiune. Cer ghidare în mod constant de la Prezența Eu Sunt, și primesc informații și soluții viabile pentru dievrsele situații care se ivesc. De asemenea, primesc ghidarea care mă va asista în îndeplinirea Planului meu Divin. Conștientizez acum, la toate nivelele de conștiință, că sunt un puternic instrument al lui Dumnezeu în aceste vremuri prielnice de pe Pământ.

Chem acum Flacăra Violet, Cristalină și Solară de dimensiunea a 5-a, a Perfecțiunii Infinite Divine, ca să transmute în lumină fiecare gând, sentiment, cuvânt, acțiune, amintire sau credință, pe care le-am exprimat în orice timp sau dimensiune, știute și neștiute, care ar putea împiedica în orice fel aceste tipare ale perfecțiunii de la a se manifesta în viața mea.

Accept faptul că drumul meu în viață este Dumnezeu care se manifestă victorios, aici și acum. Sunt conștient de faptul că sunt o ființă multidimensională, și că trăiesc simultan în Ținutul Pur al Splendorii Nemărginite, și al Luminii Infinite din Tărâmurile Divine, precum și în lumea fizică a Noului Pământ.

Viața mea reflectă acum Conceptul Imaculat a tot ceea ce am chemat în această zi sacră și sfântă. Cu fiecare respirație, sunt un portal continuu și deschis pentru întreaga amplitudine a tiparelor perfecțiunii pe care le-am chemat în această zi, din Inima Creației. Aceste tipare se manifestă zilnic în viața mea, în fiecare clipă.

Cu fiecare clipă, are loc transformarea în Noul Pământ, iar aceste arhetipuri se manifestă în viețile Întregii Omeniri. Acesta este ordinul Noii Zile Cosmice pe Planeta Pământ.

Mulțumesc, Preaiubite Tată/Mamă Dumnezeu. Și așa este! Eu Sunt ceea ce sunt.”

Sursă

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

