Întoarcerea la Conștiința Christică

1959436_511970268923797_710009530_n.jpg

12321508_924614914325995_3928632063430511923_n.jpg

Eu sunt Prezența mea Eu Sunt, și sunt Una cu Prezența Eu Sunt a întregii umanități.
Respir acum profund prin chakra mea a inimii. Cu fiecare inspirație, mă aliniez cu Iubirea Tatălui/Mamei Dumnezeu, și cu sacra respirație-foc a Sfântului Duh. Cu fiecare expirație, Părinții mei Divini îmi deschid chakra inimii către noi profunzimi, și proiectează Iubirea și Forța Lor Divină în planul fizic al Pământului.

Prin această activitate de Lumină, portalul din emisfera mea cerebrală dreaptă și din chakra inimii mele, prin care iubirea Mamei mele Dumnezeu curgea la bază, pentru a binecuvânta întreaga Viață de pe Pământ, se deschide din nou, în deplinătatea sa. Pe măsură ce întreg potențialul iubirii Mamei mele Divine îmi pulsează în chakra inimii, este adus în perfect echilibru cu Flacăra Albastră a Puterii a Tatălui meu Dumnezeu, care pulsează și ea în Divinitatea Inimii mele.

Nou-echilibrata mea Flacără a Inimii are o pulsație dublă. Prima este inspirația, asimilând și aborbind Puterea și Iubirea Tatălui/Mamei Dumnezeu. Cea de-a doua pulsație este expirația, expansionând și emițând în exterior Puterea și Iubirea Tatălui/Mamei Dumnezeu. Prin inspirație, Flacăra Inimii mele crește în vibrație, pătrunzând în însăși Mintea și Inima Tatălui/Mamei Dumnezeu, Sursa Perfecțiunii Infinite. Prin expirație, Flacăra echilibrată a Inimii mele răspândește binecuvântările Tatălui/Mamei Dumnezeu în planul fizic al Pământului.

Cu fiecare inspirație, Flacăra echilibrată a Inimii mele ascensionează către noi înălțimi ale Divinității, și cu fiecare expirație, prin chakra inimii mele complet deschisă, Flacăra Inimii mele devine o pulsație mai puternică a binecuvântărilor Tatălui/Mamei Dumnezeu, în lumea formei. Datorită acestei duble activități, Flacăra Inimii mele este și Portalul către Tărâmul Pur al Splendorii Infinite, o Lumină infinită în mine, precum și Sursa tuturor Binecuvântărilor Divine ale Tatălui/Mamei Dumnezeu pentru umanitate și planeta Pământ. Flacăra inimii mele este Portalul interior pentru întoarcerea mea la Conștiința Christică, precum și conexiunea cu prezența mea Eu Sunt.

Este ușa deschisă prin care binecuvântările Tatălui/Mamei Dumnezeu și Tărâmurilor Adevărului Iluminat se reflectă în viața mea de zi cu zi. Prin respirația sacră, întoarcerea mea la Conștiința Christică și călătoria mea înapoi la Dumnezeu sunt echilibrate cu serviciul meu exterior pentru umanitate și întreaga viață. În acest echilibru îmi deschid din nou chakra inimii către fluxul perpetuu al Iubirii pure, Divine, a Mamei Dumnezeu. Acum că portalul prin care această Iubire curge este deschis pe deplin, Flacăra Albastră a Puterii Tatălui/Dumnezeu și Flacăra Roz a Iubirii Mamei Dumnezeu sunt, în sfârșit, perfect armonizate în Divinitatea Inimii mele.

Pe măsură ce aceste două aspecte ale Tatălui/Mamei Dumnezeu se contopoesc în minunata Flacără Violet a Perfecțiunii Infinite a lui Dumnezeu, acest Foc Sacru luminează din chakra inimii mele, și se expansionează în structura fizică a creierului meu, activându-mi glanda pineală, glanda pituitară și glanda hipotalamusului, precum și centrii ganglionari de la baza creierului meu. Activarea centrilor spirituali ai creierului meu creează spațiul sacru pentru deschiderea chakrei mele coroană. Odată cu această deschidere, o frecvență extrem de ridicată a Flăcării Auriu-Gălbuie a Înțelepciunii lui Dumnezeu, a Iluminării, Ascensiunii și Conștiinței Christice începe să curgă din însăși Inima Tatălui/Mamei Dumnezeu, prin Prezența Eu Sunt, și în glanda mea pineală.

Această Flacără Auriu-Gălbuie curge acum prin glanda mea pineală, și este ancorată în Divinitatea Flăcării Inimii mele. Cu acest influx de Lumină, un impuls Divin al Conștiinței Christice curge acum prin chakra coroană și prin glanda pineală în corpul meu mental și emoțional. Pe măsură ce mă întorc la Starea Iluminată a Conștiinței Christice, inima și mintea mea sunt recalibrate la frecvențe superioare ale Unității și respectului pentru Viață, cele mai înalte pe care le-am experimentat de la căderea omenirii, din urmă cu eoni de ani.

Acum că experimentez Conștiința Christică, pot comunica cu ușurință cu Prezența mea Eu Sunt, cu Tatăl/Mama Dumnezeu și cu întreaga Ierarhie Cerească. Prin procesul natural al inimii și minții deschise, al comunicării telepatice, îmi dau seama, mai mult decât oricând altcândva, că dreptul meu din naștere este Conștiința Christică, ca Fiu/Fiică preaiubită a lui Dumnezeu. În acest nivel de conștiință, Eu sunt Una cu Tatăl/Mama Dumnezeu și cu fiecare particulă de Viață din întreaga Creație. Acum că trăiesc în starea elevată a Conștiinței Christice, tot ceea ce are Tatăl/Mama Dumnezeu este și al meu.

Știu și înțeleg în moduri noi și profunde că drumul Iubirii Divine este Calea, Adevărul și Viața pentru fiecare Fiu și Fiică a lui Dumnezeu. Am acum abilitatea de a asimila în Flacăra Inimii mele întreaga natură a Iubirii Divine, cu fiecare inspirație, pe măsură ce mă înalț infinit către Sursa Supremă a Întregii Vieți. Iar cu fiecare expirație, am abilitatea de a extinde tiparele perfecțiunii Noului Pământ în lumea formei, intesificându-mi abilitatea de a co-crea Raiul pe Pământ.

Mama Dumnezeu își poate elibera, în sfârșit, întregul potențial al Iubirii Sale prin Flacăra Inimii mele. Astfel, echilibrul Divinului Masculin și al Divinului Feminin poate deveni o realitate manifestată în inima fiecărei persoane, vindecând astfel, o dată pentru totdeauna, efectele adverse ale căderii omenirii din Grația Divină. Lumina care acum curge prin chakra inimii mele și prin Flacăra Inimii mele creează un mediu de Iubire Divină, care inundă acum planeta. Când îmi întorc atenția către expresia echilibrată a Tatălui/Mamei Dumnezeu pulsând în Flacăra Inimii mele, iluzia separării și dualității este spartă. Inima mea este unificată cu inimile tuturor Fiilor și Fiicelor lui Dumnezeu care evoluează pe Pământ, și încă o dată, experimentez binecuvântarea de a ști că Noi suntem Unul, și că Iubirea este tot ceea ce este.

Știind acest adevăr profund, un sentiment de recunoștință infinită iese din adâncurile ființei mele. Acum, în Conștiința Christică, și în întreaga Putere Divină a Tatălui Dumnezeu și Iubire a Mamei Dumnezeu, afirm cu toată convingerea: Eu sunt o ființă aflată în Conștiința Christică, o Lumină foarte puternică. Sunt o Forță a lui Dumnezeu pe această planetă. Sunt o forță a vibrației și conștiinței, care este flacăra triplă nemuritoare și victorioasă ce îmi pulsează în inimă. Flacăra Inimii mele este aura electronică ce se mișcă în spirală în jurul meu, Lumina Infinită a lui Dumnezeu care curge perpetuu prin aura mea, și Eu sunt Una cu Lumina Sa.

Preaiubite Tată/Mamă Dumnezeu, Te Iubesc și Te Ador. Te rog strălucește prin toate eforturile mele de a deveni Una cu Puterea și Iubirea Ta Divină. Fie ca Iubirea Ta Divină să curgă prin mine, și să elibereze întreaga Viață. Permite-mi să fiu ușa deschisă a Iubirii. Ajută-mă, prea iubite Tată/Mamă Dumnezeu, să mă iubesc atât de mult încât să mă eliberez, și la fel să fac cu întreaga Viață. Îmi cer înapoi toate energiile în Inima Iubirii. Eu sunt Lumina lui Dumnezeu în acțiune, iubindu-mă și eliberându-mă, atât pe mine, cât și întreaga Viață. Sunt recunoscător Flăcării Violet, cel mai puternic aspect al Iubirii Tatălui/Mamei Dumnezeu, care transmută instant toată energia în perfecțiunea sa originară.

Eu sunt Una cu Prezența mea Eu Sunt, și cu Prezența Eu Sunt a întregii omeniri.
Eu sunt Una cu Tatăl/Mama Dumnezeu.
Eu Sunt Ceea Ce Sunt. Și așa este.

Varianta video

Sursă

Sursă imagine nr 1

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

