Anatomia unei schimbări a liniei temporale

Schimbarea unei linii temporale implică imaginarea/perceția/simțirea realităților pe care le alegeți, și apoi energizarea lor, conectându-vă la ele. Odată făcute acestea, vă continuați apoi ziua, cu deplină încredere că această realitate face deja parte din voi. Este posibil să priviți în jur și să vedeți realități trecute, dar în adâncul vostru, știți că noua realitate se află în voi. Pentru ca noua realitate interioară să se manifeste în planul fizic, este nevoie de timp.

Odată făcută schimbarea în interior, este tot ceea ce contează. Atâta timp cât suntem calmi și avem răbdare, ea se va manifesta.

Teoria schimbării liniei temporale spune că în câmpul nostru energetic se află un număr infinit de linii temporale. Întrucât aceste realități deja există, tot ceea ce trebuie să facem este să percepem linia temporală pe care ne-o dorim, și apoi să ne mutăm pe ea, concentrându-ne asupra ei. Schimbarea liniei temporale nu necesită ca noi să creăm o realitate nouă de la zero. Atâta timp cât ne putem imagina/percepa/simți noua realitate, ea există deja.

Dacă ne identificăm prea mult cu realitatea fizică, poate fi destul de greu pentru noi să facem schimbarea. Este nevoie de flexibilitate interioară pentru a elibera în mod conștient identitatea momentului prezent. Înseamnă să pășim în necunoscut. Atunci când ne concentrăm pe o nouă identitate a sinelui, creăm schimbare la nivel cuantic. Nu știm din timp ce schimbări mici va aduce această schimbare mare, astfel încât este nevoie să renunțăm la vechile identități, la nevoia de a deține mereu controlul asupra realității prezente, și de a păși, pas cu pas, în noua realitate ce se așterne în fața noastră.

Posibile blocaje

Odată ce am început să lucrez la energizarea liniilor temporale, am identificat și potențiale blocaje. Mi-am dat seama că o parte din mine avea rezerve față de această tehnică. Acea parte simțea că e mult prea ușor, și am identificat-o ca fiind partea îndoctrinată cu ideea conform căreia viața este grea. Având această credință, îmi era greu să accept că viața se poate schimba atât de ușor. Am început să lucrez cu această parte din mine, iar noua credință pe care o adopt este că realitățile se pot schimba ușor și fără efort – atâta timp cât sunt ancorată la scopul meu spiritual.

O altă parte din mine își dorește ca totul să fie măsurabil din punct de vedere fizic, științific. Ea se aștepta ca noua realitate să fie vizibilă din momentul în care am făcut-o în interior. Indiferent de ce poate fi la exterior, dacă am făcut cu adevărat schimbarea în interior, ea se va manifesta la un moment dat.

Acum că sunt conștientă de aceste așteptări, pot începe să lucrez cu ele. O modalitate este acceptarea faptului că pot percepe intuitiv schimbarea, de îndată ce ea s-a produs. Astfel, instrumentul folosit pentru măsurare nu mai este realitatea fizică, ci percepția mea interioară.

Dacă abilitățile noastre de percepție sunt perfect acordate, ne putem da seama că am trecut pe o linie temporală diferită, chiar dacă realitatea fizică arată la fel. Din acel moment, vom lua decizii din perspectiva noului nostru sine. Vibrația noastră este diferită pe această linie temporală. Aici atragem oameni și posibilități diferite.

Un alt posibil blocaj este faptul de a rămâne atașați de energia vechii linii temporale, sau de a încerca să fugim de unele aspecte ale ei. Acestea vă pot lega de vechea realitate, până când ea este eliberată. Este imposibil să eliberăm ceva față de care opunem rezistență.

Odată ce am conștientizat posibilele blocaje, și am lucrat asupra lor, putem încpe procesul mutării pe o altă linie temporală.

Primul pas este să alegem o realitate pe care dorim să ne mutăm. Cu siguranță, v-ați gândit foarte mult cum ați vrea să vă schimbați realitatea prezentă. Adunați toate aceste imagini și completați detaliile, pentru a avea realitatea ideală. În stare de meditație, aliniați-vă la realitatea liniei temporale pe care ați ales-o. Permiteți-vă să fiți cuprinși de ea. Vedeți-o. Simțiți-o. Priviți lumea din perspectiva sinelui care experimentează această linie temporală. Din acest moment, acționați din perspectiva acestui sine. Astfel, vă aliniați complet la noua realitate.

După ce v-ați mutat pe această linie temporală și v-ați aliniat pe deplin la ea, adoptând-o ca noua voastră identitate, deschideți ochii și priviți în jur. Da, este aceeași realitate de mai înainte. Însă, dacă ați făcut totul corect, acum o vedeți cu ochi noi – ochii noului sine. De acum înainte, veți lua decizii și veți acționa din această nouă perspectivă.

Dacă simțiți că procesul nu a fost unul de succes, revizitați posibilele blocaje.

Aș dori să închei spunând câteva cuvinte despre scopul spiritual pe care l-am menționat mai sus. Din experiența mea personală, am observat că este mult mai ușor să mă mut pe o linie temporală care este aliniată cu scopul meu spiritual. A te muta pe o line temporală care nu este aliniată la scopul spiritual poate fi ca și cum am conduce o mașină apăsând pe pedala de frână.

Fie ca schimbarea să fie cu voi!

Varianta video

Sursă

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

