Fie ca Iubirea…

11953233_814808891973265_8160686386711067463_n

Fie ca Iubirea Divină să îmi umple fiecare celulă și catenă de ADN, cuprinzându-mi apoi întregul corp fizic, pentru ca totul să fie plin de Iubire pură, necondiționată.
Fie ca Iubirea să îmi umple corpul fizic, emoțional, mental, spiritual, precum și corpurile sufletului, cuprinzând apoi câmpurile mele aurice, astfel încât totul să fie o simfonie aurică de Iubire, în cea mai deplină armonie cu Iubirea, Voința și Scopul Divin.

Fie ca Iubirea să îmi cuprindă întreaga casă: pereții, podeaua, tavanul, ferestrele, treptele, balconul.
Fie ca Iubirea să îmi umple toate aparatele electrice, conexiunile mele satelit, telefonele, instalațiile.
Fie ca Iubirea Divină să îmi umple mobila și toate obiectele din casă, precum și tot ceea ce se află la exteriorul ei, astfel încât totul să fie în armonie cu Mama Pământ și cu întregul cosmos.

Fie ca Iubirea Divină să îmi umple întreaga inimă, mintea și sufletul, astfel încât să fie în armonie unele cu altele și să conlucreze în Iubire, întru cel mai înalt serviciu Divin.
Fie ca Iubirea Divină să îmi umple întregul corp emoțional, astfel încât să simt omnipotența Iubirii pure și să găsesc Iubirea care se află pretutindeni, în interiorul și în jurul meu, pentru ca apoi să permit acestei înțelegeri, acestei profunzimi să îmi cuprindă întreaga conștiință, astfel încât să capăt cunoașterea potrivit căreia Iubirea este pururea prezentă.

Fie ca Iubirea să se afle în gândurile mele, astfel încât să creez numai gânduri de iubire față de mine și față de ceilalți, și orice altceva aș crea în mintea mea, să fie creat în Iubire și cu intenția de Iubire.
Fie ca Iubirea să se afle în cuvintele mele, în vocea mea, în cântecele mele, astfel încât cuvinte de iubire și sunete de iubire să fie transmise în lume prin vocea mea, întru serviciul Divin cel mai înalt.

Fie ca Iubirea să se afle în acțiunile mele, astfel încât să trăiesc, să acționez și să fiu pururea prezent în cea mai pură Iubire necondiționată și cu cea mai pură intenție de a crea și mai multă Iubire în timpul în care mă aflu în acest corp, pe această planetă numită Pământ, și fie ca eu să servesc cu Iubire, Adevăr, Autenticitate și Integritate și cu intenția cea mai pură.

Fie ca Iubirea să îmi fie cel mai înalt ghid, ancoră și ajutor, și fie ca toate acțiunile mele să reflecte o singură Iubire, o singură Inimă, o singură Minte, un singur Spirit, un singur Suflet.
Fie ca Iubirea să îmi amintească mereu să o iubesc pe Mama Pământ, să o binecuvântez cu iubire și să-i mulțumesc în fiece clipă – căci fără ea nu aș fi putut fi încarnat aici, în acest moment. Fie ca Iubirea să curgă prin mine pe întreaga planetă, și fie ca Iubirea să o umple cu recunoștință, și fie ca eu să o onorez, făcând tot ceea ce îmi stă în putință pentru a o asista pe ea și pe toți cei care trăiesc pe ea și în interiorul ei, și fie ca eu să iubesc toate formele de viață și să le binecuvântez cu Iubire.

Fie ca Iubirea să emane din mine, asemeni Marilor Sori Centrali, atingând inimile și sufletele tuturor celor pe care îi întâlnesc.
Fie ca Iubirea să iubească prin mine și în mine pururea!

Eu sunt Iubire.

Judith Kusel

Yantara Jiro – Alchimie

Sursă articol

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

