Lumina Conștiinței Christice

constiinta-christica

Eu sunt Iubire Divină
Eu sunt Lumină Divină.
Radiez la infinit Lumina pură, adevărată și omniprezentă.
Radiez conștiința Christică pură.
O primesc prin inima mea și o trimit în întreaga Creație.
Eu sunt tot ceea ce sunt.
Rog ca toate particulele ființei mele, de la orice nivel sau dimensiune, să se unifice în Iubire Divină și să emită Lumina Christică pură prin fiecare sunet, prin toate câmpurile mele energetice și în întreaga Creație.
Așa este!
Eu sunt învierea și viața,
Eu sunt Calea, Adevărul și Viața.
Eu sunt Lumina acestei lumi.
Eu sunt tot ceea ce sunt.

Sandra Walter

Sursă text

Sursă imagine: https://www.facebook.com/Ariendra-Dagoz-Family-386538574800301/?fref=ts

„Conștiința Christică”; artist: Ariendra Cristina

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

