Dizolvarea vechiului

16427370_1418045164893425_1065850711658716038_n

Noaptea trecută mi-a fost arătată o viziune în care am văzut cum, pur și simplu, vechea lume s-a dizolvat. Ea nu mai există deloc, decât în mintea umană și în băncile de memorie subconștientă. Noul Pământ s-a ridicat asemeni Păsării Phoenix, din propria cenușă – splendid, suprem, extrem de puternic și de frumos. Mama Pământ devine acum Bijuteria-Coroană a Creației, așa cum era cunoscută cu miliarde de ani în urmă.

Apoi mi-a fost arătat și cum vechiul meu eu s-a dizolvat, precum și toate celelalte anterioare. Mi s-a spus că Eul meu Superior – al sufletului- trebuie să se expansioneze acum în ființă, într-o versiune și mai măreață a mea. Totul se transformă, iar cei care nu se pot transforma vor observa că nu își pot menține forma – oricare ar fi acea formă care există în mințile lor. Acest lucru se aplică nu numai ființelor umane, cât tuturor formelor de viață.

În ultimii ani, am lucrat intens cu Discurile Solare, cu Focurile Iluminării al Celui de-al 7-lea Soare Central, precum și cu Câmpurile Matricei Energetice ale Supra-Conștiinței. Ceea ce am experimentat nu poate fi descris în cuvinte, dar m-a făcut să mă expansionez dincolo de expansiune. Mintea nu se poate extinde atât de departe, însă sufletul, susținut de grupul de suflete, o poate face.

Mi s-a arătat cum întreaga planetă se mută pe octave vibraționale și de lumină mult superioare. Acest lucru va începe să ne afecteze auzul, în special auzul interior, și apoi vederea și cunoașterea interioară. Înăuntrul nostru, precum și înăuntrul planetei, vor începe să se petreacă lucruri pe care nu le vom putea explica. Tehnologia noastră este prea limitată, mintea noastră este prea închisă după căderea Atlantidei, însă lucrurile acestea se întâmplă la toate nivelurile.

Vom trece prin transformări imense și puternice. Renunțați la orice fel de atașamente. Renunțați la vechii Adam și Eva – ei reprezintă o specie extinctă. Corpul noului Adam Kadmon este deja activ în aici și acum, iar noii copii se nasc cu noul trup intact. Accelerarea este cuvântul-cheie. Lăsați vechiul să moară, să se dizolve. Asumați-vă și îmbrățișați noul! Nu le permiteți celor care vor să vă învăluie în tot ce ține de vechi – deși vechiul nu mai există, mulți oameni nu vor vrea să renunțe la el. Cu cât se atașează mai mult de vechi, cu atât li se va dizolva în palme, și neavând de ce să se mai țină, se vor dizolva și ei.

Noul Pământ este, cu adevărat, cea mai minunată creație – iar eu, una, sunt deschisă și pregătită pentru ea, cu mult entuziasm!

Judith Kusel

Sursă

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

