Eu sunt Iubirea

În centrul a toată Iubirea, eu mă înalț. Din acest centru, eu, sufletul care am venit aici pentru a servi, lucrez. Fie ca Iubirea Sinelui Divin să fie răspândită peste tot prin inima și sufletul meu, precum și prin întreaga mea ființă prin contactul cu ceilalți, în inimile și sufletele celor care citesc aceste rânduri.
Fie ca Iubirea să reverbereze profund în cele mai adânci cotloane ale inimii și sufletului, și în profunzimile ființei tuturor celor ale căror vieți le ating.
Iată-mă în cel mai înalt serviciu posibil al Divinității.
Eu sunt Iubirea.

Judith Kusel

Sursă

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

