Isis

„Eu sunt cea care a despărțit Cerul și Pământul. Am inițiat omenirea în numeroase mistere. Le-am arătat calea către stele. Am poruncit cursul Soarelui și al Lunii. Sunt Regina râurilor, a vântului și a mărilor. Am adus împreună bărbatul și femeia. Am dat omenirii legile sale, și am predestinat ceea ce nimeni nu poate schimba. Am făcut dreptatea mai importantă decât aurul și argintul. Am făcut ca adevărul să fie considerat frumos. Eu sunt cea care este numită Zeița Femeilor. Eu, Isis, sunt tot ceea ce a fost, tot ceea ce este și tot ceea ce va fi. Niciun bărbat muritor nu mă va cunoaște. Fructul pe care l-am dat este Soarele.”

Inscripție de la Templul lui Isis din Egipt

Sursă

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

