Eliberarea de matricea vechiului

Mulțumiri infinite lui Judy Satori pentru acest dar

Ce vom face astăzi este să explorăm eliberarea de matrice, dizolvarea unor ziduri limitative care ne-au permis să vedem doar anumite paradigme și înțelegeri ale Sinelui. Aceste bariere sunt de-a dreptul exasperante, întrucât nici măcar nu știm că le-am creat. Însă ele sunt acolo, și merg dincolo de tipare karmice negative. Merg până la manifestarea sufletului nostru în plan fizic pentru prima dată, și sunt afectate de monada sau grupul de suflete prin care am venit. Energia ce provine din grupul nostru de suflete tinde să seteze o anumită direcție vibrațională pentru noi, în toate viețile noastre. Fiecare monadă are un anume motiv pentru care există, iar acesta se va transmite prin toate existențele pământene și multigalactice ale conștiinței ce se exprimă prin acea monadă. Aceasta este o modalitate de a explica de ce unii oameni par să aibă o cale atât de dificilă, iar alții nu.

Nu este vorba de noroc, ci de vibrație, precum și de scopul cu care a fost creată acea monadă, ce anume aduce ea. Uneori, astfel de experienșțe dificile pot forma sufletele din monadă, dându-le forță, asemeni unei structuri mai solide pentru întreaga conștiință ce se exprimă prin monadă. Noi vedem lucrurile prin intermediul vieților noastre pământene, dar lucrurile sunt mult mai complexe de atât. Stați așezați sau întinși cu palmele în sus, și înțelegeți că ați creat în jurul vostru, inconștient, o așteptare de durere și suferință care s-a tot adunat, ca într-o matrice, ce provine de la suflet și de la monadă. Nu este ceva de care sunteți conștienți, și nici măcar ceva ce înțelegeți. Această așteptare de suferință a atras și atrage către voi încercări fizice. Vom aduce mai întâi energie. Ideea este spargerea acestei limitări ce creează durere în corp. Nu este nevoie să suferim.

Transmisiune de la 3:13

Vreau să spuneți acum în minte: „Mă eliberez de toate limitările, mă eliberez de toată limitarea ce cauzează durere în corpul meu fizic.”

Transmisiune de la 4:25

Inspirați profund. Energia care vine acum este cea a noului. Are legătură cu expansiunea dincolo de ceea ce este cunoscut, trecerea printr-o poartă.

Transmisiune de la 6:35

Spiritul spune: „Suntem cu voi. Vedeți viitorul diferit față de trecut. Continuați să afirmați că vă aflați în nou, căci vechiul nu vă mai folosește, vechiul este eliberat. Sunt în nou, sunt în nou, sufletul meu eliberează toată durerea și suferința care nu îmi folosește. Sunt în nou. Sufletul meu eliberează toată limitarea care nu îmi este de folos. Sunt în nou. Sufletul meu eliberează tot ceea ce nu este iubire. Sunt în nou. Sufletul meu eliberează tot ceea ce nu este abundență. Sunt în nou. Sufletul meu eliberează tot ceea ce nu este bucurie.”

Transmisiune de la 7:56

Dacă ați experimentat anumite senzații fizice, cum ar dureri sau ieșirea la suprafață a unor emoții, este din cauză că treceți dincolo de vechile forme-gând care v-au închis în cicluri repetitive de durere sau probleme emoționale, lipsă de abundență sua neputința de a ieși dintr-o situație. Din cauză că ne-am închis într-o matrice de operare într-una numit mod, ce este posibil să fi fost construită de-a lungul multor vieți, cu situații karmice repetitive. Însă acum lucrăm la nivel de suflet sau monadic. Nu mai este nevoie să fim limitați de toate acestea, căci, ca parte a ascensiunii, cu toții trebuie să trăim bucuria, abundența, productivitatea, scopul. Nu putem face toate acestea închiși într-o matrice veche a limitării.

Ascultați aceste transmisiuni de 3 ori într-o singură sesiune, timp de 7 zile, și vedeți ce schimbări apar în viața voastră.

Audio

Sursă

Traducere: Dayanara

Leave a Reply

